четвртак, 31. децембар 2009.

Biti isti, biti poseban, biti slobodan, biti samo svoj!


When it's good, then it's good, it's so good 'til it goes bad.

Istina.


Nikad ga nisam pravila. To do list. Doduse imam nesto slicno, ali ne bih rekla bas tako.
Evo prolete ova 2009 kao i svaka prosla godina. Kraj. End. Kонец.

Kada bi mi neko trazio da izdvojim dobro i lose, ne bih mogla. 
Sredina je kao i uvek moja i bozija. 
Bilo je ljudi, dolazili su, odlazili su, bilo je muzike, bilo je smeha, suza, ljubavi, besa... Ali ono, kada sve to zbrojite, i spakujete u jedan lep poklon, nije lose. Svakako ocekujem bolje sledece godine.
Haha, ja uvek ocekujem bolje. To valjda ne moze da bude tako lose.

Ja volim ukrase. I svetla, i taj prednovogodisnjiosecaj. 
Sledeca godina ce biti velika. Ne dugacka, velika, osecam to.
I iskreno se nadam da ce moje skromne zelje uspeti da se ostvare. A i tudje.

Obecala sam da cu vise uciti. Drugima sam obecala, i sad valjda to treba da sprovedem u delo da ne bih ispala pizda koja laze. Hmm. Potrudicu se.

Valjda cu dobiti i tu figuru koju toliko zelim, bio bi red. (:
Nastavicu da pisem i da se smeje, to je nesto sto sigurno znam. 
Iz ove godine ponela bih sve osmehe, jedan pogled, 4 dana iz Backe Palanke, sve dobre ljude koji su usli u moj zivot (i nadam se da ce ostati), neke koji su vec tu, naravno sve moje starke, optimizam, novu muziku i ... srecu.

Ono sto je sigurno je da sam sledece godine svetski putnik.
Moj cilj : Svedska, Spanija, Prag i Makedonija.
I naravno EXIT.

Mogla bih ja do kraja sledece godine da pricam o ovoj, ali ne bi imalo smisla.
Zacrtajte cilj, i krenite da trcite/hodate. Jednom ce te stici, pitanje je samo koliko snage i volje imate.

Ja sam tu. Ista. Svoja i vasa.
Sada sam otisla da slusam Toseta i pakujem poklon.
Ja obozavam poklne.

Nek vam je sa srecom u 2010, i uvek ste dobrodosli na moju stranu sveta.

До свидания и удачи!

 



1 коментара:

Lucy Lovelace је рекао...

e pa nek ti ova godina bude dobra i da uzhivash u njoj i ispunish ciljeve :D
nastavi da pishesh da ja nastavljam da chitam ;) nazhalost, ne mogu da nadjem follow ili slichno dugme :(((

ali cu pratiti ^_^

a slike su inache predobre :D

Постави коментар