понедељак, 28. децембар 2009.

Cekaj me, ja sigurno necu doci.


I tako ...
Spopalo me neko cudo. 

Ima ta jedna persona ... jedna persona kojoj bi grkljan izvadila, i na vesala je obesila pa da se igramo pogadjanje drzava/gradova.
A sto bi moj profan rekao "Sad cu da ti dam pitanje bez odgovora" :)

Ponovo sam ispaljena za sertifikat.
Ja n.i.k.a.d.a ne dobijam sertifikat, *agrh*, ali jbg, ne bi sada da filozofiram, jednom ce mi svi doci ruku, mu ha, ha, ha.

Sanjam vilenjake, carobne patuljke, demone i ostala mitska bica, a i dalje mi je inspiracija na nuli. Bas je nikako.

Sve cekam da preskocim taj jedan stepenik na kome stojim vec ... odavno. Ali nesto nece da mogne.

I tripuje me ova Nova godina! Covece, bolesno brzo prolaze, a ja sve mislim da necu stici da uradim ni polovinu onoga sto planiram. A planiram dosta toga. (:

I  crkla mi je baterija na fonu. Posle duuuugo vremena nemam ni jednu knjigu iz biblioteke *_*. Jedu mi se gumene bombone. Pije mi se Sprite. U Converse radnji ima jako, jaako lepih (citaj skupih) stvari. Smorila sam i sebe sa ovim random cinjenicama, a predpostavljam i one koji citaju.

Nesto mi nedostaju neke stvari. I zima je ... hladnija nego prosla, mnogo hladnija, ali ... ususkacu se, pa ce mi biti toplije, bar spolja.
I da, Aca je bio! Tra la la. Acooooo :)

Toliko toga bih rekla, a tako malo reci imam trenutno. Ima jedan stih:
"Redova je malo, a vremena nedostaje, da moje srce opise sto su mi oci pospane". Fina je te pesmica, meni jako draga.

 
Jedan mali stih za kraj...

And now it's "you know who"
I got the "you know what"
I stick it "you know where"
You know why, you don't care."

Just follow your dreams...





2 коментара:

Lucy Lovelace је рекао...

ako mislish na sertifikat za univerzijadu, ni meni nije stigao :/ mrzim ih -.-

ja volim tvoje random chinjenice ^^ zabavne su :D

D.D. Majo је рекао...

Ti si jedina koja ih voli, i think :):) But tnx.
I mislim na sve sertifikate ... bilo gde da sam volontirala nemam sertifikat. Agrh.
Debili -_-'

Постави коментар