петак, 11. децембар 2009.

Infra-red.


Znate li koliko je snazan osecaj kada bez izlazi iz vas u vidu suza? - Joj teska je ta jedna suza.
Elektronski nacin da ti kazem nosi se u tri lepe picke materine.
Pocinjem da volim ovu stvar bas zbog toga. Bez cenzure, iskreno, cisto kao suza. Ili mozda bes? Haha!

Mislim nemam ja problem ni da izgovorim to, ali kao "ruzno je kad zensko psuje". Blaaah.
Slusam ja tako Placebo sada, i bas mi prijaju.
"Someone call the ambulance there’s gonna be an accident" - (Infra-red Placebo)

Imam jako veliku dozu adrenalina i besa u sebi, i mislim da bi lako mogla da iscupam nekome grkljan (u ovom trenutku mi se cini zaista kao okej ideja).Samo mi nije dan.
I dalje se osecam kao ludak iz razloga jer pisem a nisam ni sigurna da li ce biti procitano, no dobro, ludak - ludak (: Why not?

Trenutno sam u ne znam peridou,  kao cinjenica stoji da ja mrzim taj period.
Procice. 

U meni stoji ocajnicka zelja da putujem. (apotrebnesumisamopareislobodnovremeanemamnijednonidrugohuh!) (:

Nedostaje mi, eto!
nadam se da ce danas svi u mojoj okolini ostati zivi, i da ce sutra biti okej dan. Ja sam optimista.
Izgleda da cu se pretvoriti u knjigu naredne nedelje.

I za kraj :
"Kuca nije dom bez plazme".
 ... ne da ti da odrastes ...

*trepcemibolesnosekezim*
До свидания!

0 коментара:

Постави коментар