четвртак, 24. децембар 2009.

Probudi se, pokreni se.


Bila sam na vasaru! Ou jea.

Jela sam onu secernu jabuku, i napokon pucala iz vazdusne puske (after 6 year). Koji osecaj :) Iiii...
Osvojila sam crno prase, drzac za mobilni, hahaha, uvek ja i crno. Prase, pace, ovca, pile ... Bitno da je crno i drugacije :D

Toliko toga se dogadja u glavi, a nista izvan nje. God! -_-'' Mrzim to.

Ima li sta zanimljivo?
- Pocela sam ponovo da gledam Cari. :):):) Volim Cari.
- Nisam pisala odavno, i to mrzim.
- Bila na vasaru.
- Zatucala se Hip-Hopom (ponovo)
- Pakovala danas paketice za decu sa Kosova, i mnooogo sam srecna zbog toga.
- Skontala napokon neke stvari, i resila se mnoge negativne energije.
-  ...pocecu da skupljam pare sa Eixt.

jako jadno se zivi ovih meseci/dana. 
Dosadno je. Nema se para :P Hladno je. I sve je nekako, znj.
fej smara. space smara. Agrh, bas je bljak.

i tako. Realno nista od toga nije bitno, i vama nece pomoci u zivotu, ali meni hoce. I guees.
Neka stoji ovde, ko zna zasto je to dobro.


"A moram se smješkat svima što mi idu na živce
Kad ih pošaljem kvragu, ispadnem bezobrazna
Jer sam svima draža draga, pitoma i mazna
Okrivljujem svoju nervozu na PMS
Psujem državu i život, lako gubim zdravu svijest
Gutam gluposti i trudim se sve okrenut na šalu
Čekam dan da mi dozlogrdi glumiti budalu." (Elemental - Pod pritiskom)


P.S

Novi remix Elementala  "U mojoj glavi"  je b.o.l.e.s.n.o dobar (:

Ako promenite kanal, keva vam je robot. Lol. Kesic kralj.

Aj Peace.

2 коментара:

Lucy Lovelace је рекао...

volim shecerne jabuke :)
i volim elemental ^-^
i jeeej za exit :D

super ukus :DD

D.D. Majo је рекао...

:):)

Постави коментар