уторак, 15. децембар 2009.

Praznici nam stizu.


Izgleda da je meni raspust vec poceo...
A to u stvari nije dobro, zato sto nisam stigla da popravim jebene ocene!

jutros sam se osecala kao da mi je neko skinuo dva mamuta sa ledja.
bolesna sam, i imam temperaturu 39,5. Jebeno gadno!
Danas mi je kao bolje, pa sam kao sela na komp. Shvatila sam nesto...
Bez gejbuka se moze! Ole (:

jedini ludak kome je na minusu vruce sam ja.

Najgora stvar od svega je sto ne mogu da pricam. Bolje oko da su mi iskopali.
Ne mogu da pisem, ne mogu da kucam, da sedim, da lezim, da spavam, nisam slusala muziku dva dana. Dva dana!!! Huh ... Nije gica to je bitno. (ilisejanadamdanije:P)

Pao je sneg. Jej. Ja sam u kuci. Jej. Jedva cekam da okitim jelku.
Coca-coline reklame su pocele znaci da je zima zaista stigla.

Pre no sto sam se razbolela pocela sam da citam "Uho, grlo, noz", i knjiga je fenomenalana :)
Volim sal i rukavice, i jedva cekam da izadjem napolje i uzivam.

glava pocinje da me boli (ponovo), limunada, caj, brufen, febricet, sirup, propolis, krevet , i ostala sranja me cekaju.
ja sam sada off.
Pa kud koji mili moji, kad mi temepratura bude bila 36 sve ce biti kul :D

Praznici nam stizu.

P.S

Slikala sam se sa Deda Mrazom! Aham :D


Arrivederci

0 коментара:

Постави коментар