недеља, 6. децембар 2009.

dobra pitanja?

evo danas sam napravila ovaj blog.
Ubila sam se trazeci neku lepu temu, i ova je kao srednje dobra. (koluta ocima)
Nisam ni sigurna koliko mi ovo treba, ko da ce neko ovo pa da cita. Ha!
Juce se zavrsio KDP i tuzna sam zbog toga. Zavolela sam sve one ljude tamo.
Srecna sam zato sto me krenulo. Besna sam, ali posle duzeg vremena (jako dugog) sreca upija bes. Covece koji feeling! (:
dugo nisam pisala. Molim boga da me ponovo blokada nije uzela pod svoje, sutra moram da imam neki novi, svez text, a ... nemam ga. 
Mika Antic je genije! Genije! Obozavam ga!
Na iPodu vrtim 15 istih pesma vec mesec dana, dobila sam obaveze u zivotu koje nisu vezane za skolu, presrecna sam.
nista ne ucim. Jos 20 dana do kraja (suska se da ce raspust brze poceti), mozda i manje, videcemo ...
svasta nesto ima, srecna sam, ponosna, besna, skace mi se, nisam zaljubljena i tako.
... dza ili bu.
izaberite :)


0 коментара:

Постави коментар