понедељак, 11. јануар 2010.

Sreca, sreca, radost!



I want to get away, I want to fly away, yeah, yeah, yeah.

Covece, danas je bio cudno zanimljiv dan (ako ne racunamo skolu, mada ni tamo nije bilo toliko lose).
I nekako, oseca se pozitivna energija u vazduhu. Bar danas. Lepo je, srecna sam kada mirise na dobro.
pocelasamdapisemidacitamiurnebesnosamsrecna.
Znam da niko ne voli da cita ovo spojeno, ali tako je - kako je - dobro je.
Sada pijem Sprite. Yay za Sprite! :)

Znate, ovo kada idu praznici dobijete ponekad i poklon. A ja ... zivim za poklone. I tako sam ja skupila neku lovu (posto ljude mrzi da kupuju, samo ti daju lovu) i tako sam ja sebi kupila jednu divnu Violinski kljuc ogrlicu, i ram  za karte (long story), ali srecna sam i zbog toga. Jako. Sitnice rules!

Napokon mogu da citam Sandmana *treptrep*.
Imam cak i perlice i vunu, tako da ova godina je pocela jako kreativno, sto je dobro. 

Nema snega, ali je ipak dovoljno hladno za dugacke tople vunene salove, i rukavice bez prstiju. Hmm... mislim da samo zbog toga i volim zimu.

Slusam rege. :D Lepo je slusati rege zimi, nekako te zgreje.

U sustini nema nista previse zanimljivo. Pisem, citam, zivim, idem u skolu, pevam, nije lose, kako moze i kako je bilo, nije lose.

Polly wants a date!

Pis.


0 коментара:

Постави коментар