субота, 19. децембар 2009.

You’re so gay and you don’t even like boys.




Katy Perry. 
Tako je, to je njena pesma.

S obzirom da sam dugo bila bolesna, i da dugo nisam slusala muziku (iz razloga jer nisam mogla da ustanem, a iPod mi nije napunjen, jebo bolest!), Katy Perry mi zaista prija. Ona je kul. Pin-up girl iz ovog vremena, or something like that. (:


Recimo da sam zdrava. Recimo. S tim da i dalje ne mogu da izadjem napolje i da se igram u snegu. A to toliko zelim.
Sada u stvari mogu da osetim ukus hrane koju stavim usta, ili nesto sto popijem. Prekrasno! *treptrep*
Jedva cekam da Vera skine gips i da idemo na kafuuuu. A to ce biti uskoro.

Raspust je zvanicno poceo, i zvanicno do 11. se ne prica o skoli. Hvala lepo.
Juce sam pokusala da stavim jedan meni jako drag (hejterski) text, u kome pljujem drzavu i neke sitinice (da se razumemo ja jako retko pljujem drzavu preko interneta XD),  ali divan B.L.O.G mi je izbrisao post!
Kakve veze ime sto javno zelim da kazem sve sto osecam! Zivote ...

No, nije to bitno, procitace se to. Sigurna sam. (nervira me sto je text zaista zanimljivo kul (-.-))
Ja sutra izlazim iz kuce i za mene sutra pocinje sloboda. Jes!

pise mi se.
nasla sam uber kul minaricu koja nije moja i koja pise super.
O.C.A.J.N.I.C.K.I moram negde da otputujem u skorije vreme, ili ce se desiti ono sto ja ne zelim da se desi.
fali mi ... fali mi ... fali mi.

skontah skoro neke ljude. Ponovo. I ponovo mi je drago.
nisu mi potrebni vise, ne takvi kakvi su.

zapamtila sam broj mobilnog iz sna. Plasim se da pozovem. Ali ko zna, svasta je moguce.
 ... i to.

Otisla sam. Da sedim i trosim svoj zivot i svoje vreme ni na sta. Mozda uzmem da citam, ili crtam, posto ne mogu da pisem. (:


"You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know..."

Peace out.

0 коментара:

Постави коментар