четвртак, 27. септембар 2012.

reinkarnacija.

Gde bi bila car ovih redova da ti zapravo razumes ono sto ja zelim da kazem? Mozda bi zeleo da znas kako uvece kada padne mraka se isunjam iz svog deset godina starog kreveta I odlazim da kradem? Ili kako vec godinu dana unazad pijana lezem u taj isti drveni krevet I pokusavam da sanjam. Nisam te skoro videla. Plasim se da si postao previse znatizeljan pa si se u medjuvremenu izgubio. A rekla sam ti da ne jedes keks sa poda, bas iz tog razloga. Ali ako vec zelis da ti bude lose, onda prestani da trazis smisao I prepusti se voznji. Istina, mozda ces kasnije povracati,  mozda ces biti tuzan. Ali ne trudi se da razumes. Potrudi se da vise ne jedes keks sa poda, kao sto sam ti rekla, I stvari ce biti bolje. U medjuvremenu, dok se skidas sa losih bakterija koje pokupis na putu do smisla, kada god me vidis na ulici u sred noci, vrati me u krevet, vrati se u krevet I okaci mi poruku o celo “Kisela voda ti je u frizideru”, a ja cu znati da si bio tu, I da si se vratio. Do tada, prestani da trazis smisao u tudjim recima, samo se prepusti I prestani da jedes keks sa poda. Jer gde bi bila car ovih redova da ti zapravo razumes ono sto ja zelim da kazem?

0 коментара:

Постави коментар