недеља, 22. август 2010.

Bluz tirkiznog zeca.



Nestani.
Stopi se sa svojim krvavim koracima dok bežiš od života.
Kukavice!
Znam da znaš i osecaš naboj te proklete energije koja te juri. Egoisto, misliš da si jedini.
Ne očekuj da ti iko pruži ruku dok nestaješ u tom vrtu punom žutih ruža.
Neka te tu. Neka te bode i boli, i nemoj misliti da će bilo ko da se moli za tebe,
jer ni prokelti imaginarni Bog nije voljan da te spasi.
I svaki put kada ti bude teško, i kada duša bude želela da ti iskoči iz tela, ti se seti mene
i znaj da čovek uvek može da mrzi, a retko da voli.
Onda se seti da te volim, i neka ti bude još teže jer si sam u gomili trnja, i jer te boli a znaš
da postoji neko tamo ko te voli. Neka ti bude još gore, dok si sam bez duše izgubljen, i krvavim stopalima bežiš od života. A pošto život nikoga nije mazio, dragi neće ni tebe ma koliko kod ga ti pazio. Pa kada jave da si izgubljen i sam, i da te nigde nema, ja ću staviti osmeh na lice i pomaziti život, jer cu znati da shvataš. Da nikada nisi ni izlazio iz vrta ruža, samo je bilo pitanje vremena kada će trnje početi da bode.
Ja ću te onda pronaći i reći ću ti da se sa koracima ne možeš stopiti, i pokoloniću ti jednu žutu ružu.
Zato što te volim, i zato što mora da boli.

zato što samo posebni mogu da čuju bluz tirkiznog zeca, i isti od njega ne mogu da beže.
kao ni od života.

...znam da znaš, al ne shvataš.

16 коментара:

Čovjek је рекао...

mmmm...I like it! Nalikuje pesmi. Vrlo sadistički. I like it na kub :-D
Zaključak: Ti si bog? Ti ga voliš, a istovremeno sa uživanjem mučiš da bi on tobož nešto naučio. Baš kao što imaginarni bog to nama radi, zar ne?

No, kako je in real life? Ima li ideja nakon Hrvatske?

D.D. Majo је рекао...

Hihi, čim ti je u životu sve savrešeno znači da nešto gadno ne valja. Što ponovo znači da mora da bude loše da bi bilo dobro. :)
Taj imaginarni Bog se tu stvori sasvim čudno, nisam ni sigurna zašto, ali bilo mu je tu mesto.

hvala.

in real life je onako. Vratila sam se, i ima mnogo ideja, jako puno sam pisala tamo, samo polako, možda još nešto završi na blogu.
We will see.

Владимир Нимчевић је рекао...

Vau, zvuči mi kao iz neke poznate pesme, samo ne mogu da se setim iz koje. Bluz, a? :-) Obožavam bluz. Nisam još naišao na tirkiznog zeca. xD Voleo bih da znam odakle je. Volim vrtove, i ruže, jer me podsećaju na bajke. :-)

D.D. Majo је рекао...

Harry, ti si novi čovek za mene i moj blog. Welcome to my world.

Ne znam iz koje pesme može da ti bude poznato, jer samo se svuklo iz duše na papir.
Bluz je divan.
Na tirkiznog zeca ćeš možda naići, a možda i ne. Ali ko zna šta ti čuješ a neko drugi ne čuje :)
Ja sam rekla kada umrem želim da mi donesu žute ruže jer su egzotične.
Kao život ako se potrudiš, a vala kao i bajke :)

Владимир Нимчевић је рекао...

Novi čovek, e drago mi je! Svrati i ti malo da vidiš šta sam ja naškrabao na svom! ;-D

Pretpostavljam. :-) O, onda je to zaista delo, ako se svuklo iz duše na papir, ili negde gde se pojavilo u vidu slova.

Tirkizni zec?! Zvuči kul, što bismo rekli. Ja obično koristim izraz "čokoladni vojnik", ali sam to pokupio iz jedne Šoove drame. :-)

Ja volim zumbule (crveni, beli, može i rozi), ali i ruže mogu doći u obzir, jer sam ih uvek uzimao za sv. Valentina. :-)

D.D. Majo је рекао...

Hej, normalno da ću da svratim. Ljudi koji bar deo svoje duše postavljaju na internet u vidu bloga, svakako mora da su nenormalni isto koliko i ja. Bez uvrede.

ah sve što ja napišem svuče se sa duše, da nije tako verovatno bih do sada mislila da sam JA tirkizni zec :P

ne razumem se u cveće, iskreno, prototip žena koja se ne razume u biljke, ne želi da bude kuvarica i ume da kreči. Čudni smo ti mi propali umetnici znaš.

čokoladni vojnik zvuči jestivo.
kao one figure koje svake druge prestupne godine dobiješ sa novugodinu pa ti ne daju da ih jedeš.

haha.
ludilo.

Владимир Нимчевић је рекао...

Ha-ha, znam to, ne moraš se brinuti. ;-D

Pa, i ja sam jedno vreme mislio da sam "čokoladni vojnik", ali nisam. :-) To je ono što bih ja hteo da budem. :-D

O-pa, umeš da krečiš? To nije loše, što da ne. :-) Znam, ja nisam ni postao umetnik. To, inače, nije moja struka. Moja struka je ozbiljnija i zahteva objektivnost, ali gde ti da budeš objektivan s ljudima. Pa nema šanse! Ima da te linčuju! Kome još danas treba istina, kad svi vole da ih obmanjuju i da im govore kako su kul, i šta ti ja znam. :-D ... Pristrasnost je ono što ti nameće društvo... :-P

Ha-ha, iskreno se nadam da ti je engleski bolji nego moj. :-D Pročitaj, ako imaš živaca, Šoovu dramu "Arms and the Man" i naćeš na taj pojam. Možeš je naći na internetu. :-)

Pa da. Ludilo, što da ne! :-D Ko je još normalan, taj mora da ima dobar razlog za to. xD U protivnom bi ga bilo baš briga što je lud.

D.D. Majo је рекао...

Ako postaneš drveni vojnik možda niko neće imati želju da te pojede.

E a gle, pošto od umetnosti ne može da se živi, a verovatno ni od profesije koju izaberem trebaće mi neki zanat. Krečenje, kuvanje, mešanje maltera, heh ko zna gde će te život odvesti.

ja volim istinu pravo da ti kažem. Ja ti nikako nisamo kul, haha, možda baš zbog toga. Ali drugo je jedinac, drugo je masa, koliko god NE želeo na neki način moraćeš da im se prikloniš makar radio to da bi preživeo.

engleski mi je skroz okej.
uzeću da pročitam tu dramu :)

ludilo je okej. Čim je ludo znači da nije nešto u redu, znači da sve ide kako treba.
:)

živeli za ludake.

Владимир Нимчевић је рекао...

Ако постанем дрвени војник, бациће ме у огањ, а онда ћу изаћи кроз димњак у виду честица лакших од ваздуха... која филозофија, не верујем, бреее! xD

Па чуј, колико знам и Црњански (наш познати писац доброга гласа ;-)) морао је у Лондону да шије луткице и да даје приватне часове из енглеског да би преживео.

Па да. То је она Ничеова филозофија, ако се не варам (једна од мојих омиљених), парафразираћу: приклонићу се средини само да бих егзистенцирао. Вау! :-D

Узми, узми, одлична је. Хтео бих да је преведем с неким, али ми су ми чин и углед доста ниски за то: ко ће прихватити превод једног бруцоша? xD

Лудило - то нисмо учили из социологије, а ако је колективно, што да не: где сви Турци, ту и ћелави Мујо! :-D

Слобода за уметнике-лудаке! :-D

D.D. Majo је рекао...

Da vidiš, moram bolje o tome da razmislim.
No to drvo nije baš najbolji materijal.

Ma tirkizni zec, pazi šta ti kažem, potrudi se da ga ne uplašiš pa ako dođe i kod tebe javi, onda će biti da si iz neke naše sorte.

sviđa mi se ta Ničeova filozofija. Ja i masa smo ko ulje i voda, ali šta ću kontam jednom ću morati i nešto povodom toga da uradim.

ti si brucoš, ja se i dalje krčkam u paklu proklete škole, još malo, još samo malo.

od ludila ne vredi bežati. A ono juri sve, pa bolje da ga prihvatimo pa da se snađemo sa njim, nego da bežimo pa da se izgubimo u nekom vrtu ruža, kao što se mnogi gube.

šteta za ljude, tako nas mnogo a ponovo tako malo.

Владимир Нимчевић је рекао...

Ја сам једна изма авангарде, што значи да сам врло близак вашим идејама.

Као што видиш, појавио ми се јуче неки, рекао бих да је тиркизни, али је врло порочан. ;-D

Опуштено, барем плуташ на врху, ништа ти не може она гомила H2O честица. :-D

Ма да, надам се бољем, ма врага ће бити боље, исто с... само друго паковање. :-D

Проблем је што нисмо признати, сврставају нас у болеснике Алц-Хајмерове болести, што нимало није лепо од пописивача последњег пописа становништва из 2002.
:-P

D.D. Majo је рекао...

Kakav god da te, tvoj je. Nemoj bežati samo od njega.

heh, gledaj kada prihvatiš sranje koje imamo, onda kada se desi nešto lepo, zaista tako i bude.

ovako se nadaš, a ništa ne bude onda ti nije lepo.

zaključak ne nadati se, haha.

ko zna gde smo sada.

Владимир Нимчевић је рекао...

Neću, jer znam da će me dovesti do Crvenkape, a ja nju volim. xD

Sredina nije savršena, a ja sam deo sredine koliko god to zvučalo čudno, pa stpga ni ja nisam savršen. Stvar je rešena. :-D

Kažu, ne nadaj se puno i dobićeš više nego što si očekivao. Nešto ne uspeva s tom logikom, al' ajd'. :-P

D.D. Majo је рекао...

ja sredinu ne podnosim a u istoj živim.
i kao da se ne pomičem iz tog položaja.

ne treba je izgubiti.
nadu.
ali ne treba ni živeti u njoj.

znaš kada sve komentare koja imam na blogu sabereš ni jedan post nema koliko i ovaj.

zanimljiv si ti nepoznati čoveče.

Владимир Нимчевић је рекао...

Postaviš li se iznad nje, ti si carica Jelena. :-) Divim se ženama koje su vladale nad poludivljim narodima. Katarina Velika i Marija Terezija su awesome!

Upravo tako. Nikada u krajnost, sredina je zlatna.

He-he! :-D
U'vatila me neka inspiracija, pa pišem ono o čemu retko kad razmišljam. Što da ne. Iskoristi momenat i eto ti pametne rasprave ili kvalitetnog dela. Ajde, napiši u bliskoj budućnosti (pre škole) još neki kvalitetan post, pa ćemo videti da li ćemo moći oboriti rekord u komentarima. :-D

D.D. Majo је рекао...

Da, skidam im kapu, treba imati ... treba biti one.

eto vidiš nekad te nešto podstakne pa otključavaš vrata koja dugo nisi. To je okej. Upoznaješ bolje sebe tako. A ako znaš ko ti ko si, možeš da dopustiš i drugima da te znaju, Hari.

post će pre škole svakako biti.
sad za kvalitet nisam sigurna.

nekada umem da budem i dosadna.
a nekada verujem da moj blog niko ne čita pa pišem koješta.

da, mislim da je to.

Постави коментар