среда, 2. јун 2010.

Stotinu mi vamipra!


jutro je. 9:06 a ja sa poluotvorenim očima pokušavam da gledam u ekran. Ha!
i ako znam da postoji mogućnost da spavam duže, ne, ja sam se probudila da bih učila prokleti Paskal. Da bih NAučila prokleti Paskal!

pada kiša i to je on što ovo jutro čini još savršenijim za spavanje.
Blah, oduvek ću ispaštati za sitne greške koje sam ostavljala za sutra.

krasta sa tetovaže neće da se skine. Svrbi me.
još jedan deo se uspešno završava. Napokon, nisam mogla da dočekam.

dobila sam etiketu od života.
+18. Nije kul. Nisam je još htela, ali kao da ja mogu da biram? Kao da bilo ko može da bira ...

još dve nedelje do slobode.
Jedva čekam!

moblini pišti da mu je baterija prazna a ja moram da nađem punjač.
a i prošlo je deset minuta, mislim da bih trebalo da idem da se skoncetrišem na Paskal, crko da Buda da!

Don''t worry, be happy :)

gone with the rain ...
T.


0 коментара:

Постави коментар