уторак, 30. март 2010.

Zarez


Trenutno stanje : Srećna.
Znate ... ja kad sam srećna ja i da hoću ne mogu da pišem. Ne znam ni sama što.
Da muči me migrena ponovo, da muči me zub, da i dalje u glavi imam sto jedno pitanje, nisam sela i napisala ništa preko mesec dana, ali sam srećna.

Skontala sam da sam navučena na zarez. Mislim da ni ja ne razumem zašto, ali ako obratite pažnju (kao što sam i ja slučajno) videćete da jako puno koristim zareze.
Uzela sam ponovo Bukowskog. Kao pokušaj inspiracije, nešto sam umislila da ću čitajući njega početi da pišem, we will see.

Volela bih da postoje ramovi koji će uokviriti momente kao celinu da mogu da ih okačim na zid i uživam.
Ovako su to samo sećanja koja se čuvaju kao blago da slučajno negde, nekad ne odlete.

idem ... idem da budem srećna koliko je to moguće i da jednom uokvirim tu sreću i imaginarni okvir. Huh, ako ništa ostaće mi bar sećanje.

Čitajući Bukowskog sa osmehom na licu,
voli Vas vaša T.

0 коментара:

Постави коментар