среда, 3. март 2010.

Potrebe.

BEZ SLIKE


Nije mi potrebna sreca.

Meni treba parce srece.

Ne zelim da ih poznajem sve.
Zelim da poznajem samo odredjene.

Ne zelim da budem skroz ispunjena.
Zelim da moja dusa bude popunjena.

Necu da moj svet bude ogroman.
Zelim da moj svet bude moj.

Ne zelim krupne stvari.
Ja volim sitno.

Ne treba mi zdrav razum.
Treba mi dovoljna doza ludila.

Meni nije potrebno sunce.
Ja volim kisu.

Ne zelim da mi oni pricaju.
Zelim da slusam vetar.

Ne zelim svoje zelje.
Hocu da mi ispune snovi.

Necu nikada prestati da pricam.
Ali uvek cu duplo vise razmisljati.

Ne treba mi buka.
Zelim da se tisina dere.

Ne zelim da umrem nikada.
Plasim se besmrtnosti.

Necu da volim crno.
Hocu da moja crna dobije boju.

Nisu mi potreba sredstva.
Meni su potrebne reci.

Plasim se visine.
Ne zelim da padnem nisko.

Ja mrzim sredinu.
A zivim u istoj.

Zelim, da u stvari sve sto zelim nikada ne postane ono sto ne zelim.
Puste zelje.

I kraj!

0 коментара:

Постави коментар