понедељак, 6. јун 2011.

reciklaža II

papirni golubovi lete oko krošnje tog plastičnog drveta,
a ti znaš koliko ja mrzim golubove.

i eto danas sam rešila da se menjam.
baš kao i golubovi. baš kao drvo. baš kao ti.
odsekla sam svoju kosu plastičnim makazama,
svoju dugu prirodnu kosu, i bacila je u jeftinu plastičnu kesu
žute boje.

otvorila sam svoj drveni prozor, i gledala
papirne golubove kako lete oko krošnje plastičnog drveta,
a ti znaš koliko mrzim golubove.

izgledali su tako slobodno.
zapravo serem!
papirni golubovi ne mogu da izgledaju slobodno.
no ipak, imali su takvu moć da svu moju poeziju
sateraju u ugao moje male sobe, i uživaju u
kricima koje ispušta.

previše đubreta ima u podrumu.
i eto baš danas, na ovaj dan,
ništa nema smislia.
ni prevod texta.
ni karta do Rumunije.
ni moj komentar.
ni tvoj komentar.
ni papirnu golubovi...

a pogotovo ne moja ucviljena poezija,
koja već danima plače u uglu
moje male sobe.
možda zbog golubova.
možda zbog PMSa.
a možda je samo tužna...

papirni golubovi lete oko plastičnog drveta...
da li si i ti plastičan?

0 коментара:

Постави коментар