четвртак, 21. април 2011.

Biočičak


Naslov zapravo nema veze sa postom. Inspiracija potiče iz reklame za preparat koji će učiniti da svi vaši problemi nestanu, hmm, ili ipak ne?

Napolju je fakat divno vreme. Sunce, ose, i ostali insekti, no ne smetaju mi sve dok me ne učine da završim u urgentnom.
Pozitivna energija vlada i pored jako puno obaveza. Ja volim obaveze, imati previše slobodnog vremena je loše.

Večeras slušam srceparajuće pesme, i motivišem sebe da napišem motivaciono pismo. Pisma.
Ni to mi nije teško. Ovih dana je sve nekako fino i ništa nije teško. To odma znači da će kratko trajati, ali koga briga. Ja sam okej, ti si okej. Haha, filozofija plus-minus, jako dobra stvar.

Ja prosto obožavam proleće i ako mi stavlja Presing u džep čim krene da se javlja. I ako ne znam šta će biti sa mnom u budućnosti, ali ipak se nadam, i ako će da prođe brže nego što je došlo, ipak ga volim.

A volim i Novi Sad i proleće u njemu zajedno sa ljudima u njemu. Pa čak i pokvareni voz koji kasni, i kupe sa random ljudima.

nedostaje mi mnogo, baš mnogo.
No biće okej. Ako ne, kupiću biočičak i moj život će odjednom postati savršen.

I ne, nemojte me ovih dana terati da pričam o politici. Pustite me da budem srećna! Biće vremena za Tomicu i Borisa i to koliko.






0 коментара:

Постави коментар