уторак, 18. јануар 2011.

ja ni na nebu ni na zemlji.


Ipak nisam kitila jelku ove godine. Nova godina je gej i ako se vaistinu od drugog januara dešavaju čudno mogu čak reći i lepe stvari :O

juče sam iz biblioteke uzela šest knjiga o Hići koje mi trebaju za maturski.
jednom kada postanem nešto, u biografiji će mi pisati, kao mlada umetnica proučavala je bolesne umove dvadesetog veka.

briga me šta će te misliti o tome. Mene čini srećnom.

Amy dolazi u Beograd, a ja sam otkrila novi magični ženski vokal od koga se ježim i u kome uživam.
i tako je moj osmeh postao konveksan. Češće je konkavan.

bojler mi ne radi, ali kontam da možda bolje pišem kada mi je kosa prljava.

eto.

on the road to nowhere I met nobody and together we hit the road to nothing.
I ludo se provodimo!

0 коментара:

Постави коментар