субота, 17. јул 2010.

Spusti me na zemlju.


ja idem dalje ...

ja uvidim razliku. Shvatam da sam došla do pola puta, ako ja uvidim razliku.
neretko se to dešava, ali desi se.

nekako polako slećem na zemlju, ali i dalje negde lebdim par santima iznad.
neka, imam ja vremena.

bilo je lepo ovih šest dana.
svašta naučiš, svašta shvatiš. Pređeš još jedan stepenik napred.
budeš srećan, tužan, izujedan od strane odvratnih insekata, dokažeš se, ili postaneš greška.

dobiješ priliku da ispraviš.
samo se pitaš da li to želiš?
menjaš se. menjam se.

u svoju torbu čarobnih pogleda, dodaš još par očiju i nastaviš.
da lebdiš samo par santima iznad zemlje i pokušaš da shvatiš život i ljude.

svesno sam rizikovala i zadovoljna sam.

... ja idem dalje, a Vi ako želite možete sa mnom. Ja ću rizikovati da Vas povedem.

lepo je kada naučiš, stvarno jeste.

samo svoja, L.

0 коментара:

Постави коментар